<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d6919998\x26blogName\x3d%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87+%D8%B1%D9%88%D8%B4%D9%86%D8%A7%D9%86\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://khaneroshanan.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://khaneroshanan.blogspot.com/\x26vt\x3d8114318517456267451', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script> vlink="#EAE6E0" alink="#EAE6E0">
height="327">
خانه روشنان
Saturday, November 26, 2005 سپاس

برای پست قبلی، نازلی کامنت گذاشته بود که به قول خودش "یوز" و "پس" را برایش بگذارم تا شکل و شمایل صفحه را عوض کند.و من مدتی مانده بودم که یوز یعنی چه؟ قبلا هم همین کار را کرده بودم. این بار هم همین کار را کردم و شب بعد که صفحه باز شد، دیدم که این شده که می بینیم. خودم، چندان اهل تغییر و تحول در محیط زندگی و دکوراسیون اتاقم نیستم. یکی از اخبار بدی هم که می شنوم، از زبان مادر است که می خواهد جای مبل یا کتاب خانه یا هر چیز منقول دیگر را عوض کند. کلی هم غر می زنم که چرا؟ اصل ماجرا هم این جاست که حوصله اش نیست. وگرنه از دیدن تغییر خوشم می آید. مخصوصا اگر زحمتش با من نباشد.مثل تغییرات زیبای همین صفحه که هیجان زده شدم از دیدنش.بگذریم که برای این کار اطلاعات و ذوقی لازم بود که من فاقد هردوتایش بودم.
آدم هیچ زحمتی نکشد، شب بخوابد و فردا ببیند که صفحه اش عوض شده آن هم به این زیبایی، هر چه قدر هم که تنبل یاشد و مبتلا به شرح ذیل، باز از پس یک تشکر خشک و خالی که بر می آید.پس سپاس گوی نازلی هستم، دختر آیدین، که به این زیبایی، زحمت تغییرات این جا را دوستانه و داوطلبانه به عهده گرفت و من نمی دانم از کجا می دانست که من از ترکیب های خاکستری خوشم می آید و کمال الملک را دوست دارم و از تماشای بازی نور روی چارچوبی قدیمی لذت می برم.

---------------------------------------------------------------------------