<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d6919998\x26blogName\x3d%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87+%D8%B1%D9%88%D8%B4%D9%86%D8%A7%D9%86\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://khaneroshanan.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://khaneroshanan.blogspot.com/\x26vt\x3d8114318517456267451', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script> vlink="#EAE6E0" alink="#EAE6E0">
height="327">
خانه روشنان
Sunday, March 27, 2005 حرف هایی که کاش نمی شنیدم


دوستی پیشم آمد از سالهای دور.
ما حرف زدیم از همه چیز.مثل تمام دوستهایی که از سالهای دور به هم می رسند.
آنهم در شبهای تعطیل سال نو.
از کسانی گفت که اسمشان را شنیده بودم بارها.
که آنان از کسی گفته بودند که اسمش را نوشته بودم بار ها.
... عشق بازی می کنم/می کردم/دیگر نمی کنم با نام او...
دوستم حرف زد
میشنوی؟
حرفت همه جا هست
از شیراز تا سمرقند
از مونیخ تا دروازه های دوزخ
می شنوی؟
از آن کسان گفت و حرف های آن کسان
آی کسی که نامت را نوشته ام بار ها
آی نامی که صدایت کرده ام بار ها
آی صدایی که هیچ وقت شنیده نشدی
من چیز هایی شنیده ام
که خوابش را دیده ام بارها
روزی همه آن حرف ها را روی پیشخوان می گذارم
همراه شعر و شمع و شراب
شرابی که هیچ وقت بهایش را نداده ای
آن وقت گرم میشوم
آیا در چشم هایت هیچ شرمی برق نخواهد زد؟
فکر نمی کنم
اما دلم خنک می شود بی آنکه فکر کنم.

---------------------------------------------------------------------------